Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehber (BTR) Öğretmen 1. Dönem Görevlendirmesi
Fatih Projesi ile BT araçlarının ve elektronik içeriklerin öğrenme ve öğretme sürecinde etkin kullanılması hedeflenmektedir. Bu doğrultuda okullarımıza yönelik ağ alt yapısı kurulumu, güvenli ve hızlı internet erişimi, eğitim ortamlarına etkileşimli tahta kurulumları devam etmektedir.
Proje kapsamında donanım kurulumu yapılan okullara ilgi yazıda belirtilen hususlar doğrultusunda bu donanımların ve ders içeriklerinin öğretmen ve öğrencilerimiz tarafından etkin bir şekilde kullanımı için “Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmenliği” görevlendirmeleri yapılmaktadır.
Bakanlığımızın ilgi yazıları ile bildirilmiş olup, bu kapsamda belirtilen esaslar doğrultusunda 2017-2018 Eğitim ve Öğretim yılı 1. dönem (25 Eylül 2017 – 19 Ocak 2018 tarihleri arasında) Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni görevlendirilmesi yapılacak olup gerekli şartları taşıyan öğretmenlerin başvuru formları ve eklerini belirtilen iş takvimine göre Okul müdürleri ilgi yazı esasları ve ekler doğrultusunda, İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine bildirecektir. İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri 15 Eylül 2017 tarihine kadar tüm başvuruları DYS üzerinden İl Milli Eğitim Müdürlüğü´ne göndereceklerdir.İş takviminde belirtilen tarihlerden sonra yapılan başvurular ve gönderilen evraklar kabul edilmeyecektir.
Fatih Projesi BT Rehberliği Görevi için başvurular 15/09/2017 Cuma günü mesai bitimine kadar web sitemizde bulunan Ek-2 (Fatih Projesi BT Rehberliği Görev Başvuru Formu) ve Ek-3 (Okul ve Başvuru Yapan Öğretmen Bilgileri Formunun) imzalanıp ve okul mühürü vurulmuş şekilde sürecin hızlandırılması adına aynı zamanda evrakların taratılıp mail olarak btkoordinator49@meb.gov.trgönderilmesi gerekmektedir.
Aday ve Sözleşmeli Aday öğretmenlerin görevlendirilmesi yapılmayacaktır.
Resmi Yazı ( 30.12.2015 tarihli resmi yazı)