Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehber (BTR) Öğretmen 2. Dönem Görevlendirmesi
Fatih Projesi ile BT araçlarının ve elektronik içeriklerin öğrenme ve öğretme sürecinde etkin kullanılması hedeflenmektedir. Bu doğrultuda okullarımıza yönelik ağ alt yapısı kurulumu, güvenli ve hızlı internet erişimi, eğitim ortamlarına etkileşimli tahta kurulumları devam etmektedir.
Proje kapsamında donanım kurulumu yapılan okullara ilgi yazıda belirtilen hususlar doğrultusunda bu donanımların ve ders içeriklerinin öğretmen ve öğrencilerimiz tarafından etkin bir şekilde kullanımı için “Bilişim Teknolojileri Rehberliği” görevlendirmeleri yapılmaktadır. Bakanlığımızın ilgi yazıları ile bildirilmiş olup, bu kapsamda belirtilen esaslar doğrultusunda 2016-2017 eğitim öğretim yılı 2. dönem (06Şubat 2017 – 16 Haziran 2017 tarihleri arasında) BT Rehber Öğretmen görevlendirilmesi yapılacak olup gerekli şartları taşıyan öğretmenlerin başvuru formları ve eklerinin belirtilen iş takvimine göre İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince, İl Milli Eğitim Müdürlüğü Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri Şube Müdürlüğüne göndermeleri gerekmektedir. İş takviminde belirtilen tarihlerden sonra yapılan başvurular ve gönderilen evraklar kabul edilmeyecektir.
Fatih Projesi BT Rehberliği Görevi için başvurular 27/01/2017 Cuma günü mesai bitimine kadar web sitemizde bulunan Ek-2 (Fatih Projesi BT Rehberliği Görev Başvuru Formu) ve Ek-3 (Okul ve Başvuru Yapan Öğretmen Bilgileri Formunun) imzalı ve okul mühürü vurulmuş nüshasının Müdürlüğümüz Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri birimine gönderilip.sürecin hızlandırılması adına aynı zamanda evrakların taratılıp mail olarak btkoordinator49@meb.gov.tr gönderilmesi gerekmektedir..
Şubat ayında adaylığı kalkacak Bilişim Teknoloileri Öğretmenleri de başvurularını getirebilirler.